Český rozhlas se snaží udržovat okruh svých stálých posluchačů a cíleně jej také rozšiřovat o mladší generace. Inovační tým ČRo proto před několika lety oslovil ateliér Digitální design FMK, zda by se chtěl spolupodílet na hledání cest, jak co nejlépe využít digitální média, jež jsou současné generaci studentů nejvíce vlastní (mladí designeři ví nejlépe, jaké služby či vylepšení by sami nejvíce uvítali). V rámci dlouhodobé spolupráce studenti dosud zpracovali několik zadání: audiodokument - jak rozšířit posluchačský zážitek?, koncept mobilní aplikace pro aktuální zpravodajství, design publicistického tzv."long-read" článku pro mobilní telefony, rozhraní pro HbbTV. Výsledkem každého projektu je vždy sada návrhů, které prezentují celou šíři možných přístupů, ať už na úrovni koncepčních řešení, nebo různých dílčích inovativních prvků. Cílem spolupráce není získávat finální návrhy určené k realizaci, ale spíše otevírat dveře novým myšlenkám, generovat nápady a ty zachytit formou různě rozpracovaných prototypů. Takto vzniklý materiál pak slouží na půdě Českého rozhlasu jako jeden ze vstupních zdrojů při vyvíjení nových digitálních produktů ČRo. Ateliér Digitální design je tak pro Český rozhlas jakousi ideační dílnou, kde lze experimentovat a připravovat cestu pro další vývoj.