Projekt BOTNIK: Vizuální identita a digitální prezentace fiktivního kulturního prostoru

V rámci semestrálního týmového projektu jsme vytvořili koncept fiktivního podniku BOTNIK – kulturního místa, které slouží jako platforma pro pořádání koncertů, párty, workshopů a dalších komunitních akcí. Hlavním cílem projektu bylo navrhnout kompletní vizuální identitu a následně ji implementovat do různých komunikačních kanálů, čímž jsme BOTNIKu vytvořili ucelenou a přitažlivou prezentaci.

WEBFLOW WEB PROTOTYP

NÁVRH LOGOTYPU

Navrhli jsme logo a grafické prvky (vlastní texturu, kterou je možné aplikovat na fotky a další podklady) odrážející moderní a dynamický charakter BOTNIKu. Vytvořili jsme barevnou paletu a typografii, která zajišťuje rozpoznatelnost a soudržnost značky. Design jsme ladili tak, aby oslovil cílovou skupinu – mladé lidi a milovníky kultury.

NÁVRH SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

Připravili jsme obsahovou strategii a vytvořili ukázkové příspěvky a stories které prezentují různorodé akce a atmosféru místa.

NÁVRH POSTERŮ

NÁVRH 3D PROSTORU

NÁVRH WEBOVÉ STRÁNKY – FIGMA + WEBFLOW

Navrhli jsme strukturu a obsah webu, který zahrnoval informace o podniku, kalendář akcí, galerii a kontaktní formulář. Web jsme následně převáděli do Webflow.

ZÍSKANÉ ZKUŠENOSTI

Projekt nám umožnil rozvíjet naše dovednosti v oblasti týmové spolupráce a kreativity. Poznali jsme, kde jsou naše slabé stránky a co je nutné do své profesní cesty rozvinout. Jedná se především o komunikaci v týmu, schopnost stanovení rolí a leadera týmu nebo stanovení deadlinů a následné jejich plnění. Převod návrhu do Webflow nás obohatil o technické znalosti tvorby webu a řešení problémů spojených s implementací designu.

Autor

Roman Nevrlý

student
Ateliér Digitální design

Alexander Aouf

student
Ateliér Digitální design

Ondřej Dlouhý

student
Ateliér Digitální design

Lukáš Demovič

student
Ateliér Digitální design

Lucie Lacková

student
Ateliér Digitální design