Projekt BOTNIK: Vizuální identita a digitální prezentace fiktivního kulturního prostoru
V rámci semestrálního týmového projektu jsme vytvořili koncept fiktivního podniku BOTNIK – kulturního místa, které slouží jako platforma pro pořádání koncertů, párty, workshopů a dalších komunitních akcí. Hlavním cílem projektu bylo navrhnout kompletní vizuální identitu a následně ji implementovat do různých komunikačních kanálů, čímž jsme BOTNIKu vytvořili ucelenou a přitažlivou prezentaci.
NÁVRH LOGOTYPU
Navrhli jsme logo a grafické prvky (vlastní texturu, kterou je možné aplikovat na fotky a další podklady) odrážející moderní a dynamický charakter BOTNIKu. Vytvořili jsme barevnou paletu a typografii, která zajišťuje rozpoznatelnost a soudržnost značky. Design jsme ladili tak, aby oslovil cílovou skupinu – mladé lidi a milovníky kultury.
NÁVRH SOCIÁLNÍCH SÍTÍ
Připravili jsme obsahovou strategii a vytvořili ukázkové příspěvky a stories které prezentují různorodé akce a atmosféru místa.
NÁVRH POSTERŮ
NÁVRH 3D PROSTORU
NÁVRH WEBOVÉ STRÁNKY – FIGMA + WEBFLOW
Navrhli jsme strukturu a obsah webu, který zahrnoval informace o podniku, kalendář akcí, galerii a kontaktní formulář. Web jsme následně převáděli do Webflow.
ZÍSKANÉ ZKUŠENOSTI
Projekt nám umožnil rozvíjet naše dovednosti v oblasti týmové spolupráce a kreativity. Poznali jsme, kde jsou naše slabé stránky a co je nutné do své profesní cesty rozvinout. Jedná se především o komunikaci v týmu, schopnost stanovení rolí a leadera týmu nebo stanovení deadlinů a následné jejich plnění. Převod návrhu do Webflow nás obohatil o technické znalosti tvorby webu a řešení problémů spojených s implementací designu.