PANELÁK

„Deprese, dluhy a všechno mezi tím.”

PANELÁK je tříúrovňový, příběhově zaměřený walking simulátor zasazený do komunistického panelákového bytu 2+1. Hra se odehrává napříč třemi klíčovými dekádami – 50. léta, 90. léta a 2000s – a zkoumá témata paranoie, závislostí a ekonomického zoufalství.

Každá úroveň přináší unikátní úkoly, které reflektují dobu: hledání a ničení odposlechů, sbírání peněz pro splácení dluhů mafiánům a ukrývání cenností během ekonomické krize. Proměňující se byt funguje nejen jako prostředí, ale i jako němý svědek měnících se životů jeho obyvatel, oživený díky autentickému vizuálnímu zpracování, poutavému zvukovému designu a environmentálnímu vyprávění.

Projekt klade důraz na tíživou atmosféru panelákového života, kde se historie, přežití a osobní zápasy prolínají mezi betonovými zdmi.

Autor

David Štolba

student
Ateliér Game Design