Návrh vizuální identity pro hotel Fotografia vychází z funkcionalismu budovy navrhnuté Zdeňkem Plesníkem, která ve své době zářila vývojem fotografického filmu. Architektura se promítá do hranatosti upraveného písma Uncut Sans a střídmosti elementů v kompozici. Z charakteristické okenní fasády je vytvořena mřížka, do které je vše vepsáno a vysázeno. Spolu s upravenými písmeny (t, g, r, a, f) bylo písmo také obohaceno o ikonky popisující funkce budovy (kromě hotelu také wellness, restaurace, kavárna) a ikonky pro navigační systém.
Důležitý je také aspekt samotné fotografie. Typické pro tento návrh jsou vertikální texty vysázené po bocích, přímo kopírující postranní texty z fotografických filmů. Z formátů tak vytváří pomyslný film, obzvlášť ve spojení s duplikující se fotografií.
Návrh provází úsměvné slogany s fotografickou tématikou, které celý vztah
k tomuto médiu ještě umocňují. Minimalistická, po vzoru fotografického pozitivu a negativu střídající se, barevnost černé a krémové spolu s doplňkovým písmem Newsreader hranatost a strohost uklidňují a zpříjemňují, až možná vytváří jistý nostalgický boutique pocit, který se obrací k prvnímu briefingu projektu s majiteli.










