Prvotním impulsem a inspirací pro realizaci návrhu potisku triček pro organizaci Naděje byl její samotný název. Určil mi směr, kterým jsem se později při tvorbě vydala. Mým cílem bylo pojmout slovo „naděje“, které je velmi často zpracováváno do nejrůznějších podob, originálně. Tak, abych se vyhnula klišé, vystihla velkou sílu jeho významu a oslovila tím všechny generace. Návrhy jsem zpracovala jednoduchou formou se silným obsahem, který donutí k zamyšlení a podpoří chuť dozvědět se o organizaci něco více. U všech třech motivů jsem se vydala typografickou cestou, přičemž text je zpracován pouze ruční formou. Pracovala jsem s kontrastem barev černé a žluté. Černá barva představuje běžný život a jeho útrapy, žlutá pak naději. Naděje je tak ve všech čtyřech případech znázorněna jako něco malého, světlého, co dokáže vše změnit. U prvního návrhu jsem slovo „naděje“ napsala v ploše do tvaru obdélníku, svým stylem má připomínat prvek obydlí, ztlučená prkna, dveře či dům. Z celého slova jsem chtěla právě háček jako jediný malý ztvárnit jako naději. Takže je ve formě okna, otvoru, který vydává malé světlo. Teplo domova. Druhý návrh je ztvárněný formou zápisu do deníku člověka, kterého potkalo něco zlého. Je v něm zaznamenaný vývoj a tok jeho myšlenek. Konkrétně je zde vidět proměna vnímání ve smyslu – jak se i nejčernější myšlenky mohou změnit na naději. Text jsem psala ručně, abych zachovala autenticitu projevu. U třetího návrhu jsem se vydala cestou experimentálního písma. Naději, jako něco malého, ale významného představuje háček nad písmenem „e“ v podobě loďky, která pluje na prázdném moři ve tvaru písmen „nadeje“ a ve dvojím významu tak promlouvá k lidem.