„You Press the Button, We Do the Rest“
Stisknout spoušť fotoaparátu dokáže každý. Původní slogan firmy Kodak z roku 1888 je i po století aktuální a fotografii stále vnímáme jako zázračný black box, který se o všechno postará. Jaký má tedy význam studovat fotografii?
O tom, že fotografie není jen o mačkání tlačítka, svědčí práce studentů ateliéru Reklamní fotografie, kteří dokážou smysluplným způsobem propojit technologickou preciznost s uměleckou vizuální kvalitou. Protože současná fotografie vyžaduje více než jen správně zaostřit, klademe velký důraz na všechny aspekty výtvarné praxe, samostatné uvažování i týmovou spolupráci napříč všemi obory. Fotograf/ka z ateliéru Reklamní fotografie není pouze člověk s kamerou. Je to komplexní tvůrčí osobnost s vědomostmi z oblasti výtvarného umění a praktickými dovednostmi z oblasti marketingu, grafického designu nebo produkce.
Studenti ateliéru Reklamní fotografie nejsou vedení k tomu, aby sledovali současné trendy, ale k tomu, aby je vlastní tvorbou udávali.