Ceny Anděl Coca-Cola 2021

Pro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma „Vizuální komunikace hudebních cen“. V teoretické části se zabývám obecným principem design thinkingu, jehož metody budu později užívám při tvorbě vizuální identity. Finální návrh bude zahrnuje vizuální podobu komunikace před akcí, ale také grafickou výbavu pořadu – znělky, nominačních vizitek a projekcí na LED obrazovky. Výstupy z této diplomové práce byly odvysílány v pořadu Ceny Anděl Coca-Cola živě 27. dubna 2022 ve 21:20 na ČT1. 

https://www.youtube.com/watch?v=wkmgNaEDTPU
Záznam pořadu, odvysílaný 27. dubna 2022 na ČT1

Vizuální identita je postavená na animačním principu horizontálního roztahování – a to jak obrazu, tak i písma.

Pro Ceny Anděl Coca-Cola 2021 jsem zvolil jednoduchý groteskní font, který je nádherný pro svoji preciznost a univerzálnost. Nestrhává na sebe pozornost, ale při pohledu na něj je naprosto jasná jeho dokonalost.

V mé diplomové práci užívám svůj návrh vizuální identity pro tvorbu tv upoutávky, znělky, nominačních medailonků, polepů, korporátních projekcí na LED obrazovkách a dalších.

Celý pořad je k vidění výše.

Autor

Adam Komůrka

absolvent
Ateliér Digitální design