V rámci projektu tvorbyq infografiky jsem se zaměřil na problematiku News Tickers v televizním vysílání. Klíčovým aspektem je skutečnost, že pohyblivé informace v dolní části obrazovky často přetěžují kognitivní schopnosti diváků, přičemž tento problém je často patrný v amerických médiích. Naopak evropská média a zprávy se často vyznačují jasnou vizuální identitou a efektivní infografikou, která diváka příliš nepřehlcuje.
Proto se můj výzkum zaměřil na odlišný aspekt této problematiky, a to na skutečnost, že běžící informace v News Tickers nemusí vždy poskytovat pouze dodatečný obsah, který nabízí alternativní informace v případě, že aktuální obsah moderátora není pro diváka dostatečně atraktivní ale může poskytnout nadstandartní informace kdy zpráva od moderátorky neposkytuje dostatek užšího publicistického obsahu při rychle podávaných zprávách, který by divákovi pomohl lépe porozumět celkovému kontextu zprávy a příslušným informacím.