Výsledkem diplomové práce je naimplementovaný prototyp mobilní hry a propracovaný vizuální styl, který je ke stažení na App Store. Žánr hry je adventura s prvky hlavolamů a dialogů. Hráči se musí se svou postavou proplétat různými lokacemi, které vyžadují správné řešení úkolů.Scénář hry je napsán jako pohádka a využívá metafor, které zdůrazňují důležitost sebepoznání a nádheru přírody kolem každého člověka. Zvědavá Růže se vydává na cestu za různými druhy květin a prostřednictvím nich nachází sama sebe. Myšlenka hry spočívá v tom, že si každý najde to, co hledá. Někteří budou vnímat tuto hru jako touhu po dobrodružství a dospívání.
V rámci práce bylo implementováno několik lokací, které se v dalším vývoji mohou doplňovat a rozvíjet děj. Mezi realizované lokace patří pole slunečnic a jezero s lotosovými květy. Tyto lokace hráčům umožňují plně se ponořit do nádherného magického světa bohatého na barvy a detaily. Interakce s těmito barvami ještě umocňuje celkový zážitek. Byly vytvořeny textury, které byly ručně kreslené akvarelem, naskenovány a následně aplikovány do herního enginu Unity. Tento proces umožnil přenést jedinečný výtvarný styl do digitální podoby a zachovat autentičnost ručně malovaných textur. Díky použití akvarelu získaly textury bohaté barvy, texturu a organický vzhled. Aplikace těchto textur do herního enginu Unity přispívá k celkové vizuální kvalitě hry a umocňuje dojem z ponoření hráče do magického světa plného květin a barev.

Kromě toho byly navrženy také propagační nálepky s motivy květin, se kterými hráč interaguje během hry, a brožury. Tyto nálepky představují klíčové květinové prvky, které hráč v průběhu hry objevuje a využívá. Jsou to atraktivní grafické prvky, které lze nalepit na různé povrchy a slouží jako vizuální identifikace hry. Brožury poskytují důležité informace o žánru hry, stručným popisem scénáři a významných vlastnostech. Jsou navrženy tak, aby přitáhly pozornost a zaujaly potenciální hráče. Obsahují zajímavé obrázky, které představují svět hry a lákají hráče k jeho prozkoumání. Navíc byly jednotlivé scény z hry vyřezány a poskládány z papíru. Tato kreativní prezentace scén z hry dává hráčům představu o atmosféře a vizuálním stylu hry. Poskládané papírové scény tak slouží jako další vizuální podpora pro propagaci hry a lákají hráče k prozkoumání fantastického světa hry.


Hra je charakterizována výraznými barvami. Abych však zajistila příjemnou vizuální rovnováhu a nedošlo k přeplnění prostoru, využila jsem texturu papíru, klidné barevné palety a jednoduchý tvar ikonek pro uživatelské rozhraní. Tato volba textury dodává hře příjemný dojem autentičnosti a organickosti, zatímco klidné barvy v uživatelském rozhraní poskytují hráčům příjemnou a přehlednou navigaci. Pro titulky se používá Content Transport Font, který přitahuje pozornost a dodává jim výrazný vizuální styl. Pro texty popisující dění ve scénách se využívá Skia. Font2 je volen pro svou čitelnost a schopnost jasně a srozumitelně předávat informace o dění v hře. Tímto rozdělením typů písma je dosaženo vizuálního kontrastu a efektivního předávání obsahu hráčům.


Pro zlepšení atmosféry a prožitku ze hry byla přidána hudební podpora pro jednotlivé scény, menu a interakce. Hudba pro hru společně skládána ve spolupráci se studenty z ateliéru audiovizuální tvorby. Kromě toho byly přidány animace mraků, kytek a slunečníku atd, které oživují herní prostředí a přidávají mu pohyb a dynamiku. Tyto animace pomáhají vytvořit dojem živého světa a poskytují hráčům vizuální zážitek. Pro dosažení realistického efektu byly také použity shadery na vody a post-processing efekty, jako je parallax a gyroskopický efekt. Shadery na vody dodávají vodním plochám věrohodný vzhled a působivost, zatímco post-processing efekty jako parallax a gyroskop přidávají dojmu hloubky a pohybu do herního světa. Tyto vylepšení hry přispívají k lepšímu vizuálnímu prožitku a celkovému dojmu hráčů, posilují jejich pocit zasazení do prostředí a přispívají k většímu zaujetí a zapojení do hry.