Kola a Zbraně je závodní a střílečková hra ve stylu Playstation 1 inspirovaná klasikami jako je Carmageddon, Flatout 2 a Twisted Metal.
Při výrobě byla použita zdarma dostupná šablona závodní hry.
Nový terén světa byl generován v programu Gaea a exportován do Unity jako heightmapa
Pro automatické vyplnění terénu texturami byly rovněž vytvořeny Splatmaps v programu Gaea
Nový kubemap-skybox + mlha + nebeská kopule s animovaným shaderem pro mraky + post-processing globální objem =
A samozřejmě jsem musel přidat nějaké částice, abych vytvořil efekt písečné bouře
Byl čas vytvořit vlastní model auta
Trvalo mi přibližně 8 hodin modelování, rozbalení, texturování a rigování tohoto vozidla a byla to moje první zkušenost s použitím hlavně fotografií skutečných aut k vytvoření textur.
Pro přenesení omezení grafiky PS1 do hry jsem použil speciální shadery
K ovládání vozidel AI byly použity body průjezdu
A byla provedena i nějaká úprava uživatelského rozhraní
Dalším krokem bylo donutit soupeře, aby hráče nenáviděli, takže jsem se rozhodl naprogramovat režim Derby, kde místo závodění musíte přežít. Následující pár měsíců jsem pracoval na následujících mechanikách.
Jako třešničku na dortu jsem našel a přidal nějakou volně dostupnou hudbu a vytvořil animované intro, které se objeví předtím, než hráč vstoupí do hlavního menu, a takto to vypadá: