Kola a Zbraně je závodní a střílečková hra ve stylu Playstation 1 inspirovaná klasikami jako je Carmageddon, Flatout 2 a Twisted Metal.
Při výrobě byla použita zdarma dostupná šablona závodní hry.
Nový terén světa byl generován v programu Gaea a exportován do Unity jako heightmapa
Pro automatické vyplnění terénu texturami byly rovněž vytvořeny Splatmaps v programu Gaea
Nový kubemap-skybox + mlha + nebeská kopule s animovaným shaderem pro mraky + post-processing globální objem =
A samozřejmě jsem musel přidat nějaké částice, abych vytvořil efekt písečné bouře
Byl čas vytvořit vlastní model auta
Trvalo mi přibližně 8 hodin modelování, rozbalení, texturování a rigování tohoto vozidla a byla to moje první zkušenost s použitím hlavně fotografií skutečných aut k vytvoření textur.
Pro přenesení omezení grafiky PS1 do hry jsem použil speciální shadery
K ovládání vozidel AI byly použity body průjezdu
A byla provedena i nějaká úprava uživatelského rozhraní