Diplomová práce Světlana je koncept hry, pro kterou byly vytvořeny návrhy charakterů a herního prostředí. Hra využívá výtvarného stylu. Textury ve hře jsou malované pomocí tempery a akvarelu a poté vložené do hry. Pro ozvláštnění a rozbití jednolitého tvaru jsem pak k texturám přidala normal mapu, která dodala výtvarnému stylu nový charakter.
Prostředí hry, především domy a interiér jsou inspirované opevněným sídlištěm z Archeoskanzenu na Modré u Uherského Hradiště. Záměrem bylo vytvořit prostředí stylizované, ale pro hráče stále uvěřitelné. Proto i assety z interiéru jako nástroje, dobový nábytek, nádobí a náboženské předměty byli vymodelované podle předlohy z fotek, které byly ve skanzenu pořízeny. Hra a její příběh je volně inspirovaný slovanskou mytologií a také pohanskými příběhy.
Ve hře jsou dále využívány i 2D assety, které používám do pozadí hry a do míst, které jdou
vidět z dálky a hráč se k nim blízko nedostane. Hlavní výhodou je vizuálně lépe zaplněný
prostor a menší náročnost na výpočetní paměť. Jde především o stromy, keře a květiny.
Možnost stažení herního prostředí : https://plachtim-l.itch.io/svetlana