Soutěž Student POPAI Award pro firmu Ostravar.
Zadáním bylo vytvoření stojanu pro 3 druhy piv pivovaru Ostravar (Ostravar, Černá Barbora a Mustang). Cílem byla podpora marketingové komunikace a navázání vztahu se spotřebiteli. Značka chtěla působit věrohodně či prémiově. Hlavním sdělením byla propagace faktu, že se značka hrdě hlásí ke svému původu a chce dělat věci uvěřitelně.
Návrh ostrůvkového stojanu pro 144 plechovek:
Koncept je založen na grafice tří vykřičníků vytvořených z plechovek piva pivovaru Ostravar, která odkazuje na vizuální identitu Ostravy.
Díky trojúhelníkovému tvaru je stojan dobře přístupný a viditelný ze všech stran.
Je navržen z plechu a působí tak industriálním dojmem.Každá strana je přidělena
pro jeden druh piva a je i barevně odlišena. Piva jsou umístěna na poličkách z plexiskla, které by bylo možné případně podsvítit v barvách daných plechovek a vytvořit
tak zajímavý a poutavý efekt. Kovová ohýbaná tyč nad poličkami zajišťuje stabilitu produktů.
Velké potisky plechovek upoutají pozornost a zákazník si tak značku i samotné produkty snáze zapamatuje. Zároveň si brand spojí se samotnou Ostravou díky údernému sloganu na spodní části stojanu.