Guacamole metafora pro designové metody

V rámci individuálního zadání jsem strávila notnou dávku času studiem designových metod, které bych následně mohla využít pro další projekty. Zvolila jsem si pár knih z oblasti UX, našla odborné články a seznamovala se s více i méně běžnými metodami. Své nově nabyté znalosti jsem zvěčnila v podobě poznámek, z čehož vznikl několikastránkový dokument, ke kterému se mohu kdykoliv vrátit a osvěžit si znalosti, když budu chtít určitou metodu využít. Také jsem si v průběhu semestru snažila naučené metody alespoň v určité míře vyzkoušet – a to na školních i pracovních projektech. Zařadila jsem proto do svých designérských procesů třeba tvorbu Person, Prioritizační matrix nebo MoSCow.

Aby neskončilo jen u zápisků a praktických cvičení, vytvořila jsem si jako upomínku plakát, který mi slouží jako inspirace při jakémkoliv designérské výzvě. Připomíná mi, jaké různé metody mohu použít, kdybych zrovna nevěděla „kudy kam“. Plakát jsem postavila v hravé formě a nazvala jej „Guacamole Metaphor for Design Methods“.

Autor

Veronika Hniličková

student
Ateliér Digitální design