Tento projekt se zabývá návrhem a implementací UX/UI designu pro seznamovací webovou aplikaci zaměřenou na osoby s hendikepem. Cílem bylo vytvořit přístupný a intuitivní design, který reflektuje potřeby uživatelů s fyzickým a mentálním znevýhodněním. Příprava zahrnovala rešerši oblasti online seznamování, digitální přístupnosti, analýzu stávající aplikace i konkurenčních platforem. Byl sestaven nový brand a komunikace značky včetně nastavení tone of voice, návrhu loga, barevné palety a fontů, které jsou součástí brand manuálu. Dále byl vyvinut a testován interaktivní prototyp, tomu předcházely designové techniky jako How Might We otázky, tvorba person, sitemapping, uživatelská workflow, prioritizace funkcionalit skrze MoSCoW a prioritizační matrix, návrh jednoduchých wireframů a následně sestavení knihovny komponent spolu s design kitem. Prototyp byl vytvořen v nástroji Figma, a to především s důrazem na přístupnost. Jeho úspěšnost byla evaluována na cílové skupině formou interview.
Vznikla tak nová značka Mingly, která klade důraz na osvětu a přirozené zapojení hendikepovaných uživatelů. Aplikace představuje nejen seznamku, ale zároveň komunitní prostor, kde mohu uživatelé diskutovat, vzdělávat se, nebo si říct o pomoc či radu odborníkovi na seznamování. Byl vytvořen monetizační model, konkrétně členské balíčky, které by měly produktu zajistit jeho finanční soběstačnost. Představeny byl také mechanismy pro zvýšení bezpečnosti, které cílí na redukci falešných účtů a případných podvodů.