Vizuální komunikace hudebního festivalu

Tato bakalářská práce se zabývá světem vizuální komunikace hudebních festivalů.
V teoretické části zkoumá základní pilíře vizuálních identit a brand systémů. Popisuje, jak
se vnímání hudby v kontextu identit může propsat do samotné tvorby komunikačních
výstupů. Na rešerši už vzniklých festivalů zkoumá, jak se tyto akce dnes vyvíjí a s jakými
médií pracují.
V praktické části se zabývá tvorbou dynamického brandu pro fiktivní festival s důrazem na
žánr elektronické hudby. Cílem je vytvořit koncept konzistentní komunikace, která se
projevuje nejen v online a off-line prostředí, ale také v projekcích na stage během akce.

„In the beginner’s mind there are many possibilities, but in
the expert’s there are few.“
– Shunryu Suzuki

Vizuální identita je postavená na barevných gradientech, které odrážejí odstíny při západu slunce. Pracovala jsem se písmem Residenz Grotesk. Písmo se skrze blending mode difference přebarvuje do odstínů zelených barev. Projekce pro stage byly připraveny skrze TouchDesigner a After Effects.

Autor

Kristýna Gežová

absolvent
Ateliér Digitální design