Tato bakalářská práce je zaměřena na redesign chodeb Základní školy Tomáše Garrigua Masaryka v Otrokovicích. Cílem této práce je vytvořit prostor, který bude vytvářet příjemné prostředí pro žáky, ve kterém se budou cítit bezpečně. Touto prací chci dokázat, že i děti mají své psychické problémy a měly by se řešit. Svým designem a interaktivními prvky dopomáhám tomu, aby děti více mluvily o svých pocitech a ukázaly tak ostatním, že v tom nejsou samy. Dále se práce zaměřuje na to, aby prostory působily esteticky a zároveň prakticky. V návrhu se využívají prvky, které jsou zábavné, edukativní a motivující. Vytvoření prostředí, které nejen podporuje komunikaci mezi dětmi, ale také přispívá k jejich celkové pohodě, může výrazně zlepšit atmosféru celé školy.

- Stupeň
Pro někoho je 45 minut dlouhá doba. Pojďte se o přestávce vyblbnout, zahrát si pingpong nebo fotbálek. Jsi fanoušek Spidermana? Jen si to zkus jaké je to lézt po stěnách nebo viset na laně. Dříme v tobě spíše kreativní duch? Čmárej si na interaktivní tabuli jak je libo.



Společenská místnost
Místo kde se většinou nic neděje a je klid. Žák si zde může sednout, přečíst si v klidu knížku nebo se připravit na příští hodinu. Jelikož místnost sousedí také s kabinetem školní psycholožky, může na stromu přání zanechat svůj odkaz, pro zlepšení dne svých spolužáků, nebo si také přečíst, čím si ostatní prochází a není v tom sám. Nechybí také prostor pro ocenění a obrazy žáků. Při příchodu mohou rodiče vidět jak jsou jejich děti šikovné.


2. Stupeň
Nemáte rádi chaos, nebo vám vadí sedět pořád v lavicích? Pojďte si sednout do buněk kolem stromů, na chvíli si oddychnout, dát si svačinu nebo si v klidu pokecat. Celý den v papučích? Sundejte si je a roztáhněte se po koberci. Nebo si chcete něco zahrát? Co takhle piškvorky nebo Twister? Uvolněte se a nechte všechny negativní emoce odplout. Něco vás trápí nebo jenom rádi kreslíte po věcech? Jen se do toho pusťte. Od toho tam ta tabule je.


