Knihovna prototyp animací ve Figmě

V rámci semestrálního zadání jsem se rozhodl zaměřit na zlepšení svých dovedností v oblasti prototypování a návrhu interaktivních rozhraní ve Figmě. Cílem bylo nejen zdokonalit technické znalosti nástroje, ale také lépe pochopit, jak navrhovat uživatelsky přívětivé prototypy, které realisticky simulují funkčnost a interakce.

Během práce na mém individuálním projektu jsem se nejen zdokonaloval v prototypování ve Figmě, ale také jsem si uvědomil, jak užitečné může být učit se z již existujících návrhů. Začal jsem proto stahovat a analyzovat různé hotové prototypy, které byly volně dostupné, abych lépe pochopil různé přístupy k designu, strukturování a interakcím.

V průběhu tohoto procesu mě napadla myšlenka vytvořit jednotnou knihovnu těchto prototypů, kterou by bylo možné sdílet s ostatními studenty oboru ADD. Cílem bylo vytvořit praktický a inspirativní zdroj, kde by studenti mohli ostatní studenti zkoumat rozličné přístupy k designu nebo používat tyto prototypy jako základ pro vlastní experimentování.

KNIHOVNA FIGMA

Autor

Roman Nevrlý

student
Ateliér Digitální design