100 let Českého rozhlasu

Pro výročí 100 let Českého rozhlasu jsem se rozhodla vytvořit komunikační kampaň, která by se dostala do povědomí široké veřejnosti. Jako komunikační prostředky jsem zvolila print, především plakáty a billboardy, které by byli ve veřejném prostoru ulic a veřejných institucí. Mimo print jsem ale myslela i na digitální řešení, kde bych komunikovala výročí víc detailněji skrze formáty sociálních sítích jako jsou Instagram nebo Facebook. Na nich bych vytvořila účty k samotnému výročí, skrze které bych vyprávěla příběh století rozhlasu více populárně naučnou formou.
Ve vizuálu, který jsem pro komunikační kampaň navrhla, jsem se opírala o důležité historické události, které se v posledním století staly na našem území, ale i ve světě, a u kterých rozhlas byl.
Český rozhlas nás nejenže stále informuje o aktuálním dění, ale je nám i společníkem na cestách, baví nás zajímavými rozhovory a inspiruje skrze příběhy. Tak, jak tomu bylo, je a bude i další století.

Autor

Markéta Babková

absolvent
Ateliér Digitální design