Pro výročí 100 let Českého rozhlasu jsem se rozhodla vytvořit komunikační kampaň, která by se dostala do povědomí široké veřejnosti. Jako komunikační prostředky jsem zvolila print, především plakáty a billboardy, které by byli ve veřejném prostoru ulic a veřejných institucí. Mimo print jsem ale myslela i na digitální řešení, kde bych komunikovala výročí víc detailněji skrze formáty sociálních sítích jako jsou Instagram nebo Facebook. Na nich bych vytvořila účty k samotnému výročí, skrze které bych vyprávěla příběh století rozhlasu více populárně naučnou formou.
Ve vizuálu, který jsem pro komunikační kampaň navrhla, jsem se opírala o důležité historické události, které se v posledním století staly na našem území, ale i ve světě, a u kterých rozhlas byl.
Český rozhlas nás nejenže stále informuje o aktuálním dění, ale je nám i společníkem na cestách, baví nás zajímavými rozhovory a inspiruje skrze příběhy. Tak, jak tomu bylo, je a bude i další století.