Individuální úkol: Blender

Cílem mého individuálního úkolu bylo osvojit si Blender a rozšířit tak můj skillset o nový nástroj.

Po prvotním seznámení se s tímto nástrojem pomocí youtube kanálu “Blender guru” jsem postupně začala tvořit i vlastní věci. Vznikly tak pro mě charakteristické 3D prvky jako jsou: žlutá čepice, brýle, batoh značky pingpong a kytičková bunda, které spolehlivě dotváří mou fyzickou identitu.
Vyrendrované 3D prvky jsem poté dosadila do plakátu, který jsem ozdobila typografií a také využila potenciálu rozšířené reality (AR) pro oživení tištěného média o nový digitální prvek.
3D objekty jsem měla pro AR již vytvořené, tak jsem ještě dostala nápad vytvořit jednoduchou bustu sebe samotné, oblečenou do jednotlivých poznávacích prvků, která by se divákům zobrazila po najetí telefonem na plakát, skrze aplikaci Artivive.

Autor

Markéta Babková

absolvent
Ateliér Digitální design